Menu

Dlaczego warto zlecić pozycjonowanie specjalistom?

pozycjonowanie Pozycjonowanie budzi obecnie coraz większe zainteresowanie wśród właścicieli stron internetowych. W tym wpisie przedstawione zostaną pokrótce zasady pozycjonowania oraz czym tak naprawdę jest SEO. Zasadniczo mają to być różnego rodzaju działania, które w ostatecznym rozrachunku pozwolą na zoptymalizowanie strony internetowej i doprowadzenie jej na wysokie pozycje w wyszukiwarce. Działania te muszą być przede wszystkim umiejętne, dlatego właśnie warto je zlecić osobom, które mają o tym większe pojęcie i będą w stanie dobrze zrealizować taką usługę. Samodzielne pozycjonowanie, które nie będzie umiejętnie wykonane może dać więcej problemów niż pozytywnych efektów. Przedstawione zostanie kilka powodów, dla których pozycjonowanie warto zlecić profesjonalistom.

1. Najważniejsze to podkreślenie, że pozycjonowanie wymaga bardzo dużej wiedzy. Jeśli chce się pozycjonować na odpowiednim poziomie trzeba poznać tą dziedzinę i praktycznie ją wykorzystywać. Nie wystarczy tylko kilka książek, by stać się dobrym pozycjonerem. Internet i Google stale się zmieniają, dlatego wiedza musi być aktualizowana oraz stale wykorzystywana w praktyce, jeśli ma przynieść efekty, a pozycjonowanie ma być skuteczne.

2. Wiele osób traktuje optymalizację strony pod kątem SEO jako linkowanie w jak największej ilości. W ten sposób już na starcie tracimy możliwość uzyskania wysokiej pozycji. Strona optymalizowana to taka, której treść będzie atrakcyjna i przejrzysta. Bardzo ważne jest utrzymanie kodu strony w porządku, trzeba dbać o hierarchię nagłówków i treści. Jeśli nie potrafimy tego samemu zrobić już na starcie tracimy wiele i uzyskanie pozycji wysokiej w wyszukiwarkach będzie bardzo trudne. Dlatego od samego początku warto zlecić taką usługę profesjonalistom.

3. Jeśli udało się już zoptymalizować kod strony trzeba przejść do optymalizacji treści. To co znajduje się na stronie jest oczywiście bardzo ważne. Obecnie Google traktuje bardzo źle wszystkie treści niskiej jakości. Robot będzie wyłapywał nadmierną ilość słów kluczowych oraz wszelkiego rodzaju kopie z innych stron. Na wszelkie wtórne teksty roboty Google są szczególnie wyczulone, dlatego takie działania nie pozwolą osiągnąć wysokiej pozycji. Trzeba przygotować na stronę treść cenną i unikalną, która zachęcać będzie do czytania. Pojawia się tutaj pojęcie content marketing. Kluczowym zadaniem będzie stworzenie treści o odpowiedniej wartości, która będzie ciekawa dla czytającego, a jednocześnie będzie miała ładnie wkomponowane słowa kluczowe.

pozycjonowanie stron 4. Gdy już strona jest zoptymalizowana możemy rozpocząć pozyskiwanie linków. Wiele osób powie nam, że nie jest to nic trudnego. Za pomocą różnego rodzaju aplikacji można szybko uzyskać bardzo wiele linków prowadzących do strony. Tak naprawdę jednak takie linki będą miały niską wartość, a jeśli będzie się ich nagle pojawiać bardzo wiele Google potraktuje je jako nienaturalne i możemy narazić się na kary ze strony wyszukiwarki.

5. Jeśli będziemy działać niezgodnie z zasadami nakreślonymi przez firmę Google musimy liczyć się z tym, że nałożony będzie na nas filtr Google. Jest to kara bardzo brzemienna w skutkach, gdyż w takiej sytuacji pojawia się całkowity spadek w wynikach wyszukiwania. Te parę zasad pozycjonowania powinno pokazać, że jedynie specjaliści posiadający odpowiednią wiedzę będą w stanie dobrze zająć się pozycjonowaniem. Popełnianie błędów przy samodzielnym pozycjonowaniu może doprowadzić do bardzo wielu problemów i kar ze strony Googla. Dlatego usługi te powinniśmy zlecić profesjonalistom, którzy znają się na branży SEO doskonale.

SEO specialist w firmie Semarch.